yogjakarta - Reisverslag uit Mangkuyingdan, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu yogjakarta - Reisverslag uit Mangkuyingdan, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

yogjakarta

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2014 | Indonesië, Mangkuyingdan

Eerste avond yogjakarta, snel wat gegeten en naar bed! Kapot van de treinreis... Volgende dag aan het zwembad, alleen is het niet erg mooi weer. Savonds gaan we naar de bekende winkelstraat Malioboro en ga ik naar de dokter voor m'n knie! Blij dat ik antibiotica heb, tot ik de volgende morgen beroerd wakker wordt en alles er aan alle kanten uit komt... Hele dag in bed gelegen. Voel me nu (next morning) wel beter gelukkig. We zijn even plannen aan het maken van wat we nu gaan doen. Morgen naar de bekende tempels hier en zondag met de trein naar Jakarta. Yogjakarta, nog niet veel van gezien, maar volgensmij wel heel leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mangkuyingdan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Laatste weekjes

06 Juni 2014

Sumatra & Bali

02 Juni 2014

trein naar Bandung

31 Mei 2014

Borobudur

30 Mei 2014

yogjakarta

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4320

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: