Lombok - Reisverslag uit Pantaikute, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu Lombok - Reisverslag uit Pantaikute, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

Lombok

22 Mei 2014 | Indonesië, Pantaikute

2 nachtjes op gili air, gister lekker op het strand gelegen. Rond 13:00 begon het te regenen, helaas! Dus even geluncht en daarna terug naar ons huisje. Zonder airco met alleen een ventilator, niet te doen! Even douche en een dutje gedaan. Savonds uit eten geweest en daarna nog een drankje gedaan. Ook hadden we fietsen gehuurd en zijn we het halve eiland over gefietst. Zo gedaan want het is net zo groot. Vanmorgen 08:30 vertrokken we naar Lombok. We zijn nu aangekomen in Senggigi. In de auto onderweg zat er een man en die had een homestay voor ons. 'het is maar 3 minuten lopen van alles', puntje bij paaltje 15 minuten... Dus we zijn weer terug gegaan naar de main street en hebben een andere kamer gehuurd. Nu lekker lunchen en zo naar het strand. Lombok is echt heel mooi, veel meer palmbomen dan Bali en ook meer heuvels. Morgen willen we richting Kuta gaan, helemaal in het zuiden!