Gili Trawangan - Reisverslag uit Villa Ombak, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu Gili Trawangan - Reisverslag uit Villa Ombak, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

Gili Trawangan

18 Mei 2014 | Indonesië, Villa Ombak

Vrijdag avond zijn we lekker uit eten geweest, happy hour voor cocktails en daarna naar een beachparty! Zaterdag rond een uur of 12/13:00 gaan we naar het strand, we belanden op een hele relaxte plek, pearl beach lounge. Als je 5 euro besteed krijg je je bedje en WiFi gratis. Prima! En wat is het hier een paradijs! Savonds gaan we weer lekker eten en avondje uitgaan nummer 2! We zijn moe en het is iets minder onze muziek dus we zijn wat eerder thuis dan vrijdag. 2 avonden stappen en weinig slaap breekt ons wel een beetje! Je hebt hier namelijk ook een 3x zo'n erge hangover dan in NL, door het warme weer enzo. Maar onze conclusie is: Gili Trawanten is tof! Helaas moesten wij voor 10:30 ons huisje uit en hoopte wij dan de boot te pakken naar gili Meno. Jammer maar helaas, wie onvoorbereid is moet op de blaren zitten! We moeten wachten tot 16:00... Maar gelukkig zijn we hier op dit mooie eiland en zitten we nu lekker koffie te drinken!