- Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

12 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Delodpeken

Lekker een dagje naar seminyak geweest zondag. Onderweg daar naar toe even een grote shoppingmall in geweest. Daarna lekker lunchen hij ons tentje Swich en toen naar het strand :-) sunset kijken op het strand met een wijntje, daarna wat eten en langzaam weer richting huis. Lekker afscheid van Femme!
Vanmorgen naar ubud. Het regende dus helemaal zeiknat aangekomen! Om 10 uur afgesproken met die vrouw bij Bali Buda. Ons visum wordt alvast verlengt zodat we dat later niet hoeven te doen. Even ontbeten bij Bali Buda en daarna weer naar huis. 15:30/18:30 les geven en daarna bij Legong eten. Daarna hebben Mar en ik nog even een ijsje gehaald bij de Mac!
Nu jacobine en Femme weg zijn is het wel heel anders hoor, we hebben 6 weken op elkaar lip gezeten elke dag dus we missen het wel een beetje.

Sweet dreams