Bye Biem! - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu Bye Biem! - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

Bye Biem!

11 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Delodpeken

Zaterdag, laatste dag van Jacobine! Even goed geslapen en uitgeslapen. Daarna naar Komune beachclub tot een uurtje of 15:00. Even langs huis en toen naar Sanur want daar had Femme afgesproken met de mevrouw voor haar visum (bij de Mac donalds) en aangezien Marlie en ik ook onze visa moeten verlengen! Maar helaas kwam ze te laat en zijn wij eerder terug gegaan omdat we hadden afgesproken om nog even te gaan zwemmen met een paar mensen.
Alsnog kunnen we maandag ochtend onze paspoorten brengen en zijn ze als het goed is dan donderdag klaar! Emergency omdat we natuurlijk een beetje te laat waren...

Daarna dus nog even naar Komune geweest, niet gezwommen (mar en ik) want het is dan zo koud, klinkt echt raar. Omdat de zon weg is... Toen naar huis douche, aankleden, jacobine helpen met haar koffer en naar the AirPort! Rond half 2 pas thuis.

Morgen staat afscheid femme op de planning, goodnight :-)