monday & tuesday - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu monday & tuesday - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

monday & tuesday

06 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Delodpeken

Dag lieve lezers!

Maandag was weer een zonnige dag hier op Bali. Mar en ik zijn lekker een ochtendje naar Komune beachclub geweest, daarna een middagdutje gedaan en savonds gegeten bij Legong. Klinkt best 'erg' eigenlijk maar als je veel doet in het weekend ben je op maandag echt kapot... Door de hitte is alles veel vermoeiender.

Voor het lesgeven maandag en dinsdag hadden Jacobine en Nopi bedacht om met alle klassen het strand te gaan opruimen. Echt een goed initiatief aangezien er hier zoveel afval aanspoelt van alle eilanden. Dus met iedereen naar Keramas beach en allemaal een plastic zak! Je ziet meteen verschil, alleen de volgende dag ligt het er natuurlijk weer... Maar het begin is er!

Na het eten zijn Mar en ik naar Komune geweest om daar op de goede WiFi te zitten. We hebben even een aantal dingen bekeken voor onze verdere reis. Leuk! Meteen enthousiast!

Dinsdag ochtend zijn we naar Ubud geweest. Even geluncht en even boodschapjes gedaan. Mar voelde zich niet zo lekker dus we zijn snel naar huis gegaan. Eenmaal thuis lekker naar bed maar Mar moest steeds overgeven na alles wat ze at. Heel naar! Hele dag in bed gelegen dus. Ook niet mee gegaan naar het strand beide. Ik heb noodles gehaald en die hebben we in bed opgegeten.

Dit waren dan weer twee dagen. Het gaat hier zo snel, dat is onvoorstelbaar... Volgende week vrijdag gaan we hier al weg! Eerst zaterdag en zondag Jacobine en Femme uitzwaaien en daarna zijn we zelf aan de beurt. Maar eerst nog 1,5 week hier genieten!

Dikke Balinese kussen van ons.