Weekend stories - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu Weekend stories - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

Weekend stories

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Delodpeken

3 mei was me een dagje! Rustig opstaan en rond half 10 richting Serangang rijden. Femme een lekke band, die hadden Mar en ik laatst ook onderweg naar Ubud. Dat leverde iets wat vertraging op. Serangang island had ik iets mooier verwacht, het strand was mooi en netjes, de rest hobbelig, kuilerig en raar. Loslopende koeien en geiten, afval enzovoort. Even naar het watersport gedeelte geweest, het schildpadden reservaat en daarna het strand. Voor 6 euro de hele dag gegeten, gedronken, een bedje gehuurd en een massage gehad. Dat noem ik nog eens goedkoop! Terugweg hadden femme en jacobine weer een lekke band... Dus Marlie en ik iemand proberen te regelen een stuk verder op.
Eenmaal gemaakt gaan we onderweg naar Sanur. Even rondkijken en dan lekker eten. Wijntje er bij en daarna terug naar huis!

Sunday, heel warm! Op weg naar Echo beach en later de Tanah Lot. Het strand was met zwart zand, dat is hier elk strand aan de oostkust, maar dit was de westkust. Even een foutje? De golven waren te groot, te sterk en te dichtbij om te surfen of überhaupt te zwemmen. Je was al een uur bezig met je bikini aanhouden! Rond de middag reden we naar de Tanah Lot zodat we daar de sunset konden zien. Het was zo gigantisch druk! Echt een toeristische trekpleister. Wij zijn dat daar trouwens ook, er wordt geregeld gevraagd of wij even als modellen op de foto willen met een aantal Aziaten. Eerste keren heb ik dat gedaan maar ben het nu een beetje zat haha.
Door de drukte toch maar snel weer naar huis gegaan en thuis een noodle soepje gemaakt, filmpje kijken en naar bed!

Dit waren onze zaterdag en zondag! See ya X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Delodpeken

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Laatste weekjes

06 Juni 2014

Sumatra & Bali

02 Juni 2014

trein naar Bandung

31 Mei 2014

Borobudur

30 Mei 2014

yogjakarta

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 4324

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: