my thursday - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu my thursday - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

my thursday

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Delodpeken

Psssst. Vanmorgen nog even terug naar Ubud geweest. Laatste winkelstraatjes bekeken! Nu hebben we wel alles gezien daar, zo ongeveer...

Daarna lekker naar huis, m'n insectenbeet van gister deed wel erg pijn! Novy en Agung van de staff hier in Slukat halen medicijnen voor mij terwijl ik even een dutje doe.

1e les gaat wel, 2e les sla ik toch over. Mar houd me gezelschap gelukkig!
Even een beetje optutten en op naar het restaurant. Lekker nasi goreng gegeten, jammmmmie. Daarna nog even door naar Komune (beachclub) om daar een toetje te eten en een drankje te doen. Ronald is morgen voor het laatst maar wij gaan morgen vroeg al weg. Zo dus nog even een afscheid en dan lekker naar bed!

Plan voor dit weekend: nusa dua + serangan (turtle eiland), tanahlot en echo beach. Verhalen komen maandag. Denk niet dat ik WiFi + tijd heb, dus maandag het volgende verhaal!

Knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Delodpeken

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Laatste weekjes

06 Juni 2014

Sumatra & Bali

02 Juni 2014

trein naar Bandung

31 Mei 2014

Borobudur

30 Mei 2014

yogjakarta

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 4319

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: