City day - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu City day - Reisverslag uit Banjar Delodpeken, Indonesië van AliceIndonesie - WaarBenJij.nu

City day

Blijf op de hoogte en volg

30 April 2014 | Indonesië, Banjar Delodpeken

Hi,

Vandaag: opstaan, douche, ontbijten. Met Marlie lekker naar ubud (de stad), koffie en gebakje consumeren. Daarna winkeltjes kijken! Hele mooie ring gezien... Een zilveren ring met een grote maansteen, wit parelmoer. Toch nog even laten liggen, 30,- is best veel en vooral voor hier. Bargaining was niet mogelijk helaas.

Onderweg naar ubud werd ik in mijn been gestoken door een soort gekleurde wesp. Beetje dikkig nu, maar gelukkig heeft mijn vriendinnetje Femme de hele apotheek mee, zowaar ook een zalfje tegen insectenbeten (niet overbodig dus).

Terug naar huis via een weg die we niet vaak rijden, ik zei links en Marlie rechtdoor. Verkeerd gereden en zo pas om 15:25 aangekomen terug bij Slukat. Snel omkleden en lesgeven maar!
2e les van 17:00 tot 18:30 waren er maar 3 leerlingen dus dan is het onnodig om de les te geven, dan worden ze bij een andere les gezet. Ik had dus vrij.

Met Marlie even Gianyar verkennen, een stad die ook dichtbij is maar waar we nog niet geweest zijn. Er schijnt een grote supermarkt te zijn dus daar hebben we weer even wat boodschapjes gedaan. Terug naar huis in de regen (zeldzaam) en daarna eten bij Legong. Het restaurant waarmee Slukat een soort regeling heeft dat wij daar mogen eten van maandag t/m donderdag.

Verder is er hier helemaal niks in de buurt, geen winkels of barretjes. Elke avond lekker rustig skypen, films kijken, kletsen met iedereen! Echt genoeg anders te doen...

Dit was weer een dag op Bali. Over een paar uurtjes gaan mijn oogjes toe, (21:00 nu).

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Delodpeken

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Laatste weekjes

06 Juni 2014

Sumatra & Bali

02 Juni 2014

trein naar Bandung

31 Mei 2014

Borobudur

30 Mei 2014

yogjakarta

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4329

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: